lördag 8 augusti 2009

Från Gessle till Madonna

Jag är hemkommen från döttrarnas gymnastikläger i Frösakull, en pärla ett stenkast från Per Gessle-land. Vi var två mammor som visste vad vi gav oss in på när vi anmälde oss att rycka in ideellt. Mellan matfixandet hinner man nämligen både lapa sol och njuta utsökt Cappuccino på Hotel Tylösand. Baristan får högsta betyg och vyn är oslagbar! (Jag inser ett foto hade varit på sin plats, men sorry, ni får åka dit å kolla istället. Glöm inte testa javan!)

Nu är jag alltså hemma och vänder. Om några timmar åker jag till Göteborg. Vem vet, Madonnas dansare kanske vill svänga på höfterna till latinska rytmer i sommarnatten. Men först, nu genast faktiskt, skall jag slänga mig i havet.
Från sagt till gjort förflyter endast fem minuter. Behöver jag tillägga att jag är nöjd med att bo såhär? (Nu fick jag med kameran :-)Här är utsikten från damernas nakenbad i Varberg. Där borta till höger seglade båtarna från VM in alldeles nyss.)

2 kommentarer: