tisdag 18 augusti 2009

Celebrity - that's Me!


Asså, fatta vilken framtid jag har. Jag har just fått veta att jag ska va med i nästa säsong av Sex and the City, som Carries nya bögkompis, men ändå. Kanske skägget hjälpte mig lite vid audition. Inspelningarna startar redan i slutet av september i Malmö. Första tagningen blir på ett hotell - top secret. I can't wait!

Inte nog med det: Självaste Madonna har hört av sig. Gissa vem som ska vara en av frontdansarna nästa turné??? Wow, wow, wow! Nu blir det till att öva steg. Förnyar mitt medlemskap på Friskis & Svettis redan i morgon så jag kan gå på danspassen.

Näpp, nu måste jag gå för Bill Gates ringde just på dörren.

Ödmjuka hälsningar,

Miss Mytomani

3 kommentarer:

  1. Varvar ner dagarna med att kolla in din sida. Hahaha. Kul avslut på dagen liksom.

    SvaraRadera
  2. vavava? jag fattar ingenting... jag ska också till Malmö i slutet av september fast för en inspelning av "vi sju och mysteriet med den försvunne dansken" Kanske ses då! Mania

    SvaraRadera
  3. Catrin: Jag bjuder med dig på kändisfest sen :-)
    Mania: Det lär bli en busy weekend. Så e de å va kändis! /KP

    SvaraRadera