fredag 20 november 2009

Feedback

Ibland överväger jag att skriva endast för byrålådan. Det är inte så många som tycker till om bloggen nämligen. Då blir jag lite tveksam till om blogg-formatet är min grej egentligen. Hur gör man när man har en massa ord som vill ut? Hur vet man om någon vill ha dem eller inte, liksom? Och om de vill ha orden, kommer de då att säga det då på nåt vis? Så kommer några kommentarer och med ens känns det som om nån bryr sig om att man finns där ute i cyber-rymden igen. Fast egentligen tänker jag så här: om orden kommer ur mig för att de måste, så räcker det också. Då finns det något som någon annan kan vilja ha. För vi är alla en å samma - på nåt vis.

3 kommentarer:

  1. Nääääääääääää inte nu när jag och andra har börjat läsa din blogg!ingen byrålåda!Läser dina inlägg om ditt coh datt ,får mig ett asgarv eller en eftertanke!:)

    SvaraRadera
  2. En läsare har hört av sig. Tack Lena!

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha dina ord! fortsätt skriv kloka kvinna!

    Kram

    SvaraRadera