lördag 16 april 2011

Snart så

Nu är det snart fart på mig igen. Känner såväl igen känslan; slappar, slappar, slappar... och släpper till slut taget, kastar mig ut och sätter igång. Här ska städas, gås till bibbla, lagas mat, köpas snusklubbor (äh, det är lite beige nu när nån annan redan har försett "Greken", sorry men jag tappade liksom lusten på snusklubborna, får tänka ut nåt annat). Å så ska jag väl kanske hinna fika lite, klippa mig och... shit! raka benen? Hjälp! De är kritvita! Och har jag nån solkräm? Badkläder? Och fasen,  jag har inte skrivit ut biljetterna än... nämen åhhh, vad seg jag är! Vem har skrivare? Marie? Ja, det får bli Marie, hon ska ju ändå klippa mina toppar... Suck, det här går inte.. jag måste sätta fart nu. Tjo!

1 kommentar:

  1. Sätt fart nu men få inte hjärtinfarkt på kuppen!
    Lorenza

    SvaraRadera