söndag 9 januari 2011

Keep on dancing

Jag har gått igenom en riktig tanke-mangel idag. Ibland händer det bara. Fast, i och för sig, lite kaos kanske jag drar till mig, mer eller mindre medvetet. Jag älskar H:s kommentar i somras: "Men Hallå! ALLA behöver lite drama i sitt liv!" Så är det nog, vid stiltje så kommer man ju ingen vart. Men idag stormade det ordentligt och jag hade ingen säkerhetslina. Trodde jag. Men det hade jag visst. För jag har legat i terapi-soffan hos E. Fast vi hade ingen terapi, vi bara va. Okej, vi kanske tittade på saker från lite olika perspektiv, men mest så bara va vi. Kollade lite på tv, pratade lite, skrattade lite, tänkte lite - en slags tyst samvaro där allting klarnar. Jag vet fortfarande inte riktigt vilket ben jag ska stå på, så jag har bestämt mig: Jag ska bara fortsätta dansa!

2 kommentarer:

  1. gillargillargillar
    alla ben är bra och skulle det behövas så kan man försöka stå på händerna... och se det hela ur ett helt annat perspektiv :)

    SvaraRadera
  2. gillargillargillar, ditt tips. tack för det!

    SvaraRadera