fredag 12 februari 2010

Fredagskväll

Borde inte Birro åka ut? Hur kan de kicka Elisabet Höglund? Och, VARFÖR måste drottningen plastikoperera sig? För VÅRA pengar!

Jag är helt ute; har inte mycket att komma med. Ska man ha en sportslig chans att hänga med i fredagssnacket så får man ligga i och uppdatera sina kunskaper. Nu får jag således skärpa mig. Nästa fredag SKA jag ha några trovärdiga uttalanden på lut: ”För övrigt anser jag att Birros bakdel vibrerar bra”, eller ”Schymans fotarbete fungerar fantastiskt”. Eller varför inte: ”Ikväll hade Elin rätt karaktär, MEN, jag tycker inte om hennes höftrörelser”.

Vidare är det relevant att ta reda på huruvida tant journalist har fått sparken på tvivelaktiga grunder, om Silvia spenderar våra skattemedel på fel metod, eller ifall Yvonne Ryding har haft rätt tillvägagångssätt när hon korrigerade felen eller ej. "Det är nog botox! Eller KAN det vara kniv? Ett är i alla fall säkert, hon har inte gjort något annat i livet än att vara vacker". En gång skönhetsdrottning - alltid idiotförklarad.

Nä, det duger inte att sitta här och skriva! Det passar sig då rakt inte så här på fredagskvällen. Let’s dance!

1 kommentar:

  1. Glömde för några sekunder bort att jag läste en blogg. Kändes som om jag var mitt inne i Hänt i Veckans skvallerspalt! Levde mej in och såg bilder och "fortsättning följer på sid...Hu vad spännande! När kommer nästa nummer? Ser fram emot mer nyheter i kändisvärlden!
    //Fredagssoffpotatisen

    SvaraRadera