lördag 29 december 2012

Hej! Hello! Guten Tag!


Jag upptäckte just att man kan se varifrån i världen folk sitter och läser. Spännande! Den som gör mig mest nyfiken är läsaren från Ukraina. Vem är du? Skriv till mig är du snäll. Jag undrar hur du hittade min blogg. Fast å andra sidan, det kan ju vara någon som har råkat klicka fel.

Sidvyer per land

Diagram över de mest populära länderna bland bloggläsarna
PostSidvyer
Sverige
255
USA
15
Finland
7
Norge
6
Filippinerna
6
Tyskland
2
Frankrike
1
Ukraina
1


En och annan "stalker" i Finland och på Filippinerna är kanske att vänta. Några vänner på andra sidan Atlanten finns också. Kul att ni läser! Det visste jag inte. Bland övriga finns säkert barnens släktingar och andra bekanta. Det var riktigt kul att få fram den här bilden. Det slår mig att jag inte vet särskilt mycket om mina läsare. Jag har nog trott att det mest är dem jag umgås med till vardags som tittar in. 

Jag skriver ju väldigt alldagligt utan jakt på kändisskap och berömmelse. Men nu är det inte utan att jag känner vittring på en karriär i öst. Ukraina, som sagt? Nyfiken är ordet!

4 kommentarer:

  1. En turné till öst snart då? ;)

    Du skriver om livet Katrine, livet som de flesta av oss lever, och det gör du riktigt bra.

    Gott slut på 2012 :)

    Kram Madeleine

    SvaraRadera
  2. Tack Madeleine, det värmer! Ha ett gott slut du med! Kram, K

    SvaraRadera
  3. Jag har läst lite nu när jag varit på jullov i Finland och är förmodligen en del av statistiken. Kram: CES

    SvaraRadera
  4. Kul! Tänkte på dig faktiskt... din hacker :)

    SvaraRadera