lördag 22 december 2012

Hej fej!

Läste, min vana trogen, igenom uppdateringar på facebook och noterade att flera gör en julpaus därifrån. Om man inte känner ro och avkoppling där så tycker jag att det är mycket klokt. Själv är jag, förstås, kvar på fejjan helg som vardag.

Jag tycker om att se era bilder, höra om era bravader och förhoppningar - i vardag och fest. Sjukdomar och negativa tankar som hasplas osorterat ur folk har jag svårare för och jag vet att vissa vänner ogillar länkar till bloggar och annat.

Personligen så har jag oftast roliga och rogivande stunder på facebook, mycket tack vare en klunga knäppa kompisar. Men vi får väl göra som vi vill helt enkelt; stanna kvar eller låta bli, blockera vänner eller inte. Jag lovar att inte ta illa upp om du "unfriendar" mig. Nästa gång vi ses säger jag ändå: Hej på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar