söndag 26 februari 2012

Resplaner

I natt har jag varit ute och rest. Diverse flygplatser, taxichaufförer, lokalbussar. Ett myller av människor, dofter och färger. Allt var kvar på näthinnan när vi till slut kröp till sängs efter en kväll sida vid sida med varsin dator. Kolla här! Hör på detta! Kanske vi styr vår kos till en långsäsongstrand i Thailand, inleder en Bollywoodkarriär i Bombay eller bara tar cykel, tält och spritkök med oss och trampar dit näsan pekar. Jag blir ilande lycklig när jag tänker på allt vi har framför oss.

2 kommentarer:

  1. ja tänk va olika vi är! Jag vill bara vara hemma...

    SvaraRadera
  2. Ja, och visst är det intressant, väldigt olika men ändå med många beröringspunkter. Resa innefattar så mycket och jag vet att du flyger och far på flera sätt, varje dag.

    SvaraRadera