torsdag 2 februari 2012

Här är jag

Oj vad tiden går, länge sen jag skrev nu och inte har jag så många minuter över nu heller. Men allt är bra, näst intill tråk-pretto-perfekt faktiskt. Jag har ett trivsamt jobb, underbara döttrar, härliga vänner och en fantastisk pojkvän. Visst låter det nästan för bra för att vara sant? Men det är dagsens sanning - livet är fint! Det kanske inte blir så många mustiga blogginlägg av denna idyll. Men ni får hålla till godo.

Vad har hänt sen sist då? Det största är väl att jag och JJ har varit på filmfestival i dagarna tre. Fyra braiga rullar blev det och en massa spontan-samtal med folk i köer och på fik. Vi klämde i med en spelning med lite olika band en kväll också. Det var skönsjungande Daniella Kruth som lockade dit oss, men ös-melodiösa Lofot som fick oss att stanna hela kvällen.

I övrigt har insikten om att glasögon är ett nödvändigt hjälpmedel infunnit sig hos bloggerskan. Insikt ger utsikt!

1 kommentar: