torsdag 5 maj 2011

I dejtingvärlden

Man kanske skulle dejta lite, fast det blir en massa förmaningar från vissa väninnor: "Tänk på att..." "Gå inte med på...." Du måste säga var du befinner dig...." Herregud, knapp lönt besväret om man ska behöva fylla i så noggranna protokoll.

Jag skulle i och för sig  kunna mota Olle i grind genom att skriva till dem när det redan är bestämt; och på så vis ändå lugna dem lite:

"Hej mina fina övervakare ;)

Nu ska jag på fikadejt med Superman från Paradise. Det är i Varberg, men jag säger inte var, för då "råkar" ni väl bara gå förbi, eller gömmer er bakom en buske med kameraobjektiven i högsta hugg. Jag lovar att jag INTE ska åka bil med honom och INTE gå på nån ödslig plats. Okej?

Puss, puss, rapport kommer!"

7 kommentarer:

  1. Vill du att vi bestämmer en tid för telefonsamtal ifall dejten blir förfärlig? Typ kl. 15:30?

    Övervakaren nr 1

    SvaraRadera
  2. OM det nu finns en dejt ja... det vet man inte. Jag skriver ju rent hypotetiskt. Förstås.

    SvaraRadera
  3. haha ::)) klart nogrant protokoll tack!!

    SvaraRadera
  4. Nå..?

    Hur gick det då?
    Alltså, rent hypotetiskt ;-)


    //Mjau.

    SvaraRadera
  5. Ungefär som med den där jamaren i södern ;)

    SvaraRadera
  6. Jag tycker visst att du ska åka bil med honom, gärna till enödslig plats. Det var EXAKT vad jag gjorde med min www-date för 9 år, 6 dagar, 2 timmar och 45 minuter sen! Det var 30/4 2002, klockan var 17.12 när tåget stannade på Knivsta Station... Där stod HAN, and the rest is history som man brukar säga! Våga för tusan om det känns rätt!
    KRAM KRAM KRAM!
    Birgitta

    SvaraRadera