söndag 9 maj 2010

Majas vid Havet

Nu har Hallands Nyheter publicerat listan över artister som kommer till Majas i sommar. Jag längtar! Det blir till att youtuba sig igenom namnen - är inte så hipp att jag har koll på alla banden sådär utan vidare. Ett känsla av besvikelse infann sig när det gick upp för mig att varken Ebbot, Titiyo eller Augustifamiljen fanns med.

Jag är vansinnigt förälskad i Ebbot... eller hans röst i alla fall. Jag blev fjortis-Katrine i somras när han tilltalade mig i baren. Jag är egentligen ganska nyfiken på honom men jag blev skitis och gick därifrån med rodnande kinder. Den kvällen var i vilket fall något utöver det vanliga med magisk musik och skön stämning.

Vad vore väl sommar-Varberg utan Ulf Cronheim och hans fantastiska förmåga att boka bästa banden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar