lördag 18 juni 2011

Host host, snörvel snörvel

Ni som läser min blogg för att bli underhållna kan sluta redan här, för detta inlägg ska komma att handla om hur vansinnigt synd det är om mig som måste inleda min semester med huvudvärk, pipiga luftrör och pms.

Förvisso kom barnens far nyss hem från fjärran land, och det betyder ju mer frihet åt mig. Men vad ska jag med frihet till när jag knappt orkar släpa mig mellan köket och soffan. Aj, mitt huvud bultar! Vidare är ju ledigheten hela åtta veckor, så jag hinner kanske njuta ändå. Men sånt vet man aldrig och just nu är det fasligt motigt. Sen kan jag ju förstås passa på att vila ordentligt nu när jag har chansen. Åtminstone indikerar en vän det i sina "tröstande" ord: "Stackars dig! Kroppen reglerar tempot själv ibland ;) krya på dig kryp ner i sängen så åker jag på fest så länge :) kram"

Jaja - kram själv du och ha det så jävla kul!
host host, snörvel snörvel....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar