tisdag 11 september 2012

Med b... igen

Min pojkvän ringer och jag berättar att jag är med bil igen. Han säger: va bra! Sen berättar jag att jag inte är med barn, nu heller. Han skriker: "NEEJ!!" Pucko. Fast lite roligt är det, för vi är rörande överens om att vi har fått de barn vi ska ha. Fem döttrar sammanlagt, jag två och han tre+ tre barnbarn.

Mina töser blir allt mer självständiga, som sig bör. Tiden då jag skjutsade halva fotbolls- och gympalag är över. Målet är att rusta dem till att klara sig själva. Jag tycker att vi är på god väg på flera sätt. Övningskörning är exempelvis i görningen. Nu räcker det med en liten kärra.

1 kommentar:

  1. Ja, visst är det mysigt när barnen växer upp. Och fördelen med en man som man inte har barn ihop med, är att ibland är man helt barnfri och kan njuta av vuxentid (utan att skaffa barnvakt). :D

    SvaraRadera