söndag 26 augusti 2012

Inser

- att jag behöver fixa fler garderober
- att jag förmodligen behöver byta mobil
- att hösten har är här med buller och bång

Yngsta dottern har börjat gymnasiet och är trött på att växel-bo. Hon vill bo hos mig. Det är både en lättnad och en sorg; skönt för att det kanske blir mer rofyllt kring henne, sorgligt för att pappans skull. Nu behövs bättre förvaring hemma, så att alla prylar får plats. Slänga något? Nähä, inte det.

Mobil-jävla-skärmen är död i ena änden. Det betyder att jag 1. klickar på ett ställe utan att något händer 2. klickar på ett annat ställe och fel sak händer 3. att jag klickar som en idiot, börjar svära, får höjd puls och utsätter både mig och min omgivning för risker. Alltså: shopping nödvändig.

Men viiiilket väääder vi har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar